Analni apsces

Analni apsces je lokalizovana nakupina gnoja u tkivima oko anusa (čmara) i u zidu samog analnog kanala. Razvija se u situacijama povrede sluzokože i sledstvene infekcije folikula dlake, može se javiti kod Kronove bolesti i u situacijama smanjenog imuniteta – kod bolesnika na imunosupresivnoj terapiji i sa sindromom stečene imunodeficijencije (SIDA).

Manifestuje se bolom, otokom i temperaturom. Leči se antibioticima i manjom hirurškom intervencijom.

ZAKAŽI PREGLED

kod interniste

Crevna kandidijaza

Šta su simptomi crevne kandidijaze? Kako izmeniti ishranu? Šta podrazumeva dijeta?

Šta je arterioskleroza?

Kada nastaje arterioskleroza? Koje su posledice ovog poremećaja? Kako se može preduprediti?

Hemoroidi

Šta su hemoridi? Kako nastaju? Šta su faktori rizika? Kako smanjiti rizik od nastanka?

EKG (elektrokardiogram)

Zašto se radi EKG? U kojim slučajevima se savetuje EKG? Koliko dugo traje pravljenje EKG zapisa?

Ezofagitis

Koji su simptomi ezofagitisa? Kako nastaje? Kako se leči? Šta su antacidi?

Kosovska 26. 21000 Novi Sad

Partneri: