Laserska terapija gljivične infekcije nokta

Neprijatne gljivične infekcije na noktima česta su pojava i predstavljaju veliki problem. U početku se javljaju kao bela ili žuta tačka ispod nokatne ploče, a kako se promene pogoršavaju, neretko dovode do promene boje nokta i istanjenja na površini. Najefikasnija terapija gljivične infekcije nokta je laserska intervencija.

Ravnomerno zagrevanje dubokih struktura nokatne ploče uništava gljivice, nakon čega imunološki procesi organizma regenerišu to mesto i raste zdrav nokat.

Intervencija se sprovodi u tri koraka:
(1) turpejisanje nokta, radi boljeg prodiranja lasera
(2) aplikovanje lasera preko cele površine nokta
(3) aplikovanje lasera oko nokta i na prst, da bi se predupredila reinfekcija.

Čarape i cipele mogu se nositi odmah nakon tretmana. Rezultati postaju vidljivi tokom perioda od nekoliko meseci – nokat nastavlja zdravi rast.

Saznajte više: Kako nastaje gljivična infekcija nokta?

kod dermatologa

Ekscizija promene na koži

Šta je ekscizija? Kako se radi? Da li se radi u anesteziji? Ima li komplikacija? Šta posle ekscizije?

Biopsija kože

Šta je biopsija kože? Čime se radi? Šta je indikacija? Kako se radi? Koje su nuspojave? Šta posle?

Kompletan pregled kože

Šta je cilj kompletog pregleda kože? Kako se radi? Koliko često se radi? Šta ako postoji rizik od maligniteta?

Kontaktni dermatitis

Šta je kontaktni dermatitis i kako izgleda? Kada se javlja? Zašto?

Kosovska 26. 21000 Novi Sad

Partneri: