Lasersko lečenje gljivične infekcije nokta

Šta je laserska terapija gljivične infekcije nokta?

Neprijatne gljivične infekcije na noktima česta su pojava i predstavljaju veliki problem. U početku se javljaju kao bela ili žuta tačka ispod nokatne ploče, a kako se promene pogoršavaju, neretko dovode do promene boje nokta i istanjenja na površini. Najefikasnija terapija gljivične infekcije nokta je laserska intervencija. Ravnomerno zagrevanje dubokih struktura nokatne ploče uništava gljivice, nakon čega imunološki procesi organizma regenerišu to mesto i raste zdrav nokat.

Kome se preporučuje laserska terapija gljivične infekcije nokta?

Pacijentima sa gljivičnim infekcijama nokta.

Koje se sve regije mogu tretirati pomoću ove terapije?

Tretiraju se nokti na rukama i nogama i okolna koža oko zahvaćenog nokta.

Kako se izvodi tretman i koliko dugo traje?

Intervencija se sprovodi u tri koraka: (1) turpijanje nokta radi boljeg prodiranja lasera, (2) aplikovanje lasera preko cele površine nokta, (3) aplikovanje lasera oko nokta i na prst, da bi se predupredila reinfekcija. Oseća se toplina, moguće je da se oseti i pečenje, a regija se hladi kako bi se umanjila neprijatnost. Intervencija traje oko 30 minuta.

Koliko tretmana je neophodno?

U zavisnosti od stanja nokta, od jedne do tri intervencije.

Da li je nakon tretmana potrebna posebna nega?

Čarape i cipele mogu se nositi odmah nakon tretmana. Obavezno je održavanje higijene mesta, uz odgovarajuću negu. Rezultati postaju vidljivi tokom perioda od nekoliko meseci – nokat nastavlja zdravi rast.

Kako se održavaju postignuti rezultati?

Izbegavanjem situacija koje su dovele do infekcije, kao i redovnom negom noktiju. U slučaju ponovne infekcije, intervencija se može ponavljati.

kod dermatologa

Biopsija kože

Šta je biopsija kože? Čime se radi? Šta je indikacija? Kako se radi? Koje su nuspojave? Šta posle?

Kompletan pregled kože

Šta je cilj kompletog pregleda kože? Kako se radi? Koliko često se radi? Šta ako postoji rizik od maligniteta?

Kosovska 26. 21000 Novi Sad

Partneri: