Pojačan sekret u trudnoći

Vrlo čest problem u trudnoći je pojačan sekret, sa ili bez infekcije.

Ako je sekret samo pojačan, a nema izmenjenog izgleda, mirisa, niti ima problema tokom odnosa ili pri mokrenju, nema potrebe za daljom terapijom.

Kadgod je sekret izmenjen, u smislu izmene mirisa ili izgleda, praćen svrabom ili pečenjem, potrebno je uzeti bris i analizirati postojanje eventualne infekcije. Obično se u terapiji vaginalnih infekcija koriste vaginalete – u slučaju gljivičnih infekcija butokonazol (C), klotrimazol (C), mikonazol (C), tiokonazol (C), kod infekcije Trihomonas vaginalisom i bakterijske vaginoze metronidazol (B), te u slučaju drugih infekcija vaginalete širokog spektra kod kojih uvek treba proveriti sastav i pre upotrebe se savetovati sa lekarom, bez obzira što se mogu kupiti u slobodnoj prodaji.

kod akušera

Epizotomija

Šta je epizotomija? Kada se radi? Da li uvek mora da se radi?

CTG

Šta je CTG? Kada se radi? Kako se radi CTG? Šta se procenjuje CTG-om?

Serklaža

Šta je serklaža? Koje su indikacije za serklažu? Kako se radi? Ima li rizika od intervencije?

3D i 4D ultrazvuk

Šta je 3D a šta 4D ultrazvuk? Šta je potrebnod da bi se beba lepo videla? Šta se vidi?

Kosovska 26. 21000 Novi Sad

Partneri: